Najčastejšie otázky a odpovede

Ako môžem objednávať tovar?

  • Objednávať môžete priamo cez nákupný košík, e-mailom na lenka@peknastena.sk, alebo telefonicky na 0903 552 553.

Akým spôsobom môžem platiť za tovar?

  • Tovar je možné objednať na dobierku (príplatok za dobierku je 1,20€ k poštovnému), ako  online platbu platobnou kartou alebo platbu bankovým prevodom. 

Akým spôsobom môžem platiť za tovar v prípade, že som z Českej republiky?

  • Za tovar je možné v tomto prípade platiť iba vopred bankovým prevodom na náš účet, ktorý je vedený v českej mene. Pri zadaní prevodu uskutočňujete tuzemskú platbu, teda neplatíte žiadne poplatky za zahraničný prevod.

Aká je výška poštovného?

  • Výška poštovného závisí od zvoleného spôsobu prepravy. Pri zaslaní prostredníctvom Slovenskej pošty je poštovné vo výške 2,80 €, pri zaslaní prepravnou spoločnosťou je prepravné vo výške 4 €. V prípade platby na dobierku sa k sume poštovného pripočítava ešte príplatok za dobierku v sume 1,20 €. Pri objednávke nad 66 € je poštovné zdarma.

Aká je výška poštovného v prípade, že chcem tovar zaslať do Českej republiky?

  • Výška poštovného do Českej republiky závisí opäť od zvoleného spôsobu prepravy. Pri zaslaní prostredníctvom Slovenskej pošty je poštovné do ČR vo výške 8 € (224 CZK), pri zaslaní prepravnou spoločnosťou je prepravné vo výške 14 € (392 CZK). Pri objednávke nad 89 € (2492 CZK) je poštovné zdarma.

Aká je výška poštovného v prípade, že chcem tovar zaslať do inej krajiny ako Českej republiky v rámci Európskej únie?

  • Poštovné a balné v tomto prípade vypočítame individuálne podľa hmotnosti zásielky a štátu, do ktorého zásielku posielame. Tovar zasielame len do krajín Európskej únie a to formou bankového prevodu, teda platbou vopred, ktorej výšku Vám oznámime.

Je možný aj osobný odber?

  • Áno, je možný aj osobný odber na adrese našej prevádzky, na ul. 1. Mája 882, 02001 Púchov. Pred osobným odberom je však potrebné aby ste nás kontaktovali telefonicky na tč 0903 552 553 alebo emailom na lenka@peknastena.sk. Následne bude s Vami dohodnutý termín pre osobný odber tovaru.

Aká je doba dodania?

  • Dodacia lehota je 2 – 4 pracovné dni, zvyčajne tovar odosielame do 2 dní od vytvorenia objednávky. V prípade platby bankovým prevodom dodacia lehota začína plynúť dňom prijatia platby na náš účet. O odoslaní tovaru informujeme emailom. Doručenie zvyčajne býva v prípade prepravnej spoločnosti nasledujúci deň po odoslaní, v prípade Slovenskej pošty do 2 dní po odoslaní tovaru.

Dá sa zmeniť rozmer tovaru prípadne dá sa vyrobiť tovar na mieru?

  • Všetky naše výrobky na stránke www.peknastena.sk Vám vieme vyrobiť aj na mieru podľa Vašich rozmerov. V tomto prípade je potrebné, aby ste nám na email : lenka@peknastena.sk napísali názov tovaru a požadovanú zmenu prípadne rozmer, v ktorom chcete tovar vyrobiť. Vypracujeme Vám návrh spolu s cenovou kalkuláciou, ktorý vám zašleme emailom.

Ako sa vyrábajú obrazy?

  • Všetky obrazy, ktoré máme v ponuke sú tlačené vo vysokej kvalite na maliarske plátno CANVAS, 280g/m2. Plátno je ďalej naťiahnuté na drevený rám zo smrekového dreva. Všetky obrazy vyrábame ako 3D obrazy – plátno je poťiahnuté aj cez rám. Vďaka tomuto postupu vzniká zaujímavý 3D efekt. Obrazy na stene vyzerajú veľmi pekne, nech už sa dívate z akéhokoľvek uhlu. Všetky obrazy sú dodávané so závesným systémom, takže stačí obraz už len zavesiť.

Ako mám postupovať ak chcem tovar reklamovať?

  • V prípade reklamácie je kupujúci povinný doručiť tovar na vlastné náklady na adresu predávajúceho: LJ Production, s.r.o., Pribinova 1172/7, 020 01 Púchov. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať : reklamovaný tovar, kópiu faktúry, popis chyby a kontaktné údaje kupujúceho. Zásielku pošlite ako obyčajný balík, pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.

Čo mám robiť ak dostanem tovar poškodený?

  • Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. Pokiaľ je obal poškodený, tak je kupujúci povinný ďalej na mieste skontrolovať či nedošlo k poškodeniu tovaru v zásielke. O prípadnom poškodení tovaru je kupujúci povinný neodkladne informovať tak ako prepravcu, tak predávajúceho, najneskôr do troch pracovných dní od prevzatia tovaru.

Ako zistím stav mojej objednávky?

  • V prípade, že máte akékoľvek nejasnosti ohľadom Vašej objednávky, kontaktujte nás na emialovej adrese : lenka@peknastena.sk.

Každému zákazníkovi je po dokončení objednávky automaticky zasielaný generovaný email - SPRACOVANIE OBJEDNÁVKY. Ak sa tak nestalo:

  • Skontrolujte, či potvrdzujúci email nebol Vašim emailovým serverom zaradený medzi SPAM (ak sa tu email nachádza je potrebné označiť - toto nie je spam).
  • Prekontrolujte si Vašu emailovú adresu v zákazníckom účte. Niekedy sa stane, že zákazník v emaily urobí preklep.
  • Ak ste registrovaný zákazník, prihláste sa do svojho účtu. O vykonanej objednávke v ňom musí byť záznam. Ak sa tu nenachádza žiadny záznam, je veľmi pravdepodobné, že ste objednávku nedokončili.